O nama

Više od organizacije događanja

Promo Event je agencija za organizaciju korporativnih, javnih i privatnih manifestacija i događanja na domaćem i inozemnim tržištima.

 

Kreiramo pomno osmišljene, inovativne koncepte koji odražavaju vrijednosti vaše tvrtke i brenda, te istovremeno donose vašim klijentima nezaboravan doživljaj i jačaju njihovu privrženost.

 

Za što jači odjek poruke vašeg eventa, integriramo provjerene marketinške i PR alate u suradnji s našom sestrinskom agencijom Promo Plan.

Ostvarujemo ciljeve

Poslovni ciljevi vaše tvrtke postaju temelj u kreiranju eventa, doživljaja koji će sudionici prepričavati drugima, emocije koju će vezati uz vaš brend.

Kontroliramo budžet

Želje i mogućnosti postaju jedno. Iz raspoloživog budžeta izvlačimo maksimum.

Štedimo vrijeme

Kvaliteta nam je temeljna postavka u radu, a kreativnost i inovativnost faktori prepoznatljivosti.

Štedimo vrijeme

Uz nas i vrijeme radi u vašu korist. Poznavanje lokacija i najboljih dobavljača, prevencija mogućih rizika i brza provedba i rasprema štede vrijeme i gode budžetu.

Jamčimo kvalitetu

Za kvalitetan event potreban je dobar program koji ćemo vam ponuditi, ali i garancija uspješne provedbe, profesionalnost i točnost.

Dodajemo vrijednost

Izvješće nakon eventa sučeljava uloženo i dobiveno, kratkoročne i dugoročne rezultate te definira smjernice za daljnje korištenje postignutih benefita.

Prijavite se na naš newsletter​

KONTAKTIRAJTE NAS​

Smiljanićeva 2, 21 000 Split,
Croatia