Više od organizacije događanja
Promo Event je agencija za organizaciju korporativnih, javnih i privatnih manifestacija i događanja na domaćem i inozemnim tržištima.
Kreiramo pomno osmišljene, inovativne koncepte koji odražavaju vrijednosti vaše tvrtke i brenda, te istovremeno donose vašim klijentima nezaboravan doživljaj i jačaju njihovu privrženost.
Za što jači odjek poruke vašeg eventa, integriramo provjerene marketinške i PR alate u suradnji s našom sestrinskom agencijom Promo Plan.
Ostvarujemo ciljeve
Poslovni ciljevi vaše tvrtke postaju temelj u kreiranju eventa, doživljaja koji će sudionici prepričavati drugima, emocije koju će vezati uz vaš brend.
Kontroliramo budžet
Želje i mogućnosti postaju jedno. Iz raspoloživog budžeta izvlačimo maksimum.
Štedimo vrijeme
Kvaliteta nam je temeljna postavka u radu, a kreativnost i inovativnost faktori prepoznatljivosti.
Štedimo vrijeme
Uz nas i vrijeme radi u vašu korist. Poznavanje lokacija i najboljih dobavljača, prevencija mogućih rizika i brza provedba i rasprema štede vrijeme i gode budžetu.
Jamčimo kvalitetu
Za kvalitetan event potreban je dobar program koji ćemo vam ponuditi, ali i garancija uspješne provedbe, profesionalnost i točnost.
Dodajemo vrijednost
Izvješće nakon eventa sučeljava uloženo i dobiveno, kratkoročne i dugoročne rezultate te definira smjernice za daljnje korištenje postignutih benefita.
Prijavite se na naš newsletter
KONTAKTIRAJTE NAS
Smiljanićeva 2, 21 000 Split,
Croatia